Friday 14 March 2014

Aku dan Bintang

Dear bintang terindah :)

Syukur pada Allah kerna mengurniakanmu kepadaku. Nikmat seorang sahabat yang tidak ternilai. Aku bersyukur kernaa dipertemukan dengan insan sepertimu. Bukan calang-calang makhluk yg dapat hidup bersamamu, meskipun Ukhwah ini baru dibina, namun, aku dapat merasai seperti sudahh bertahun kitaa dipertemukan oleh Allah :)

Jauh di sudut pemikiranku, aku takutt untuk meninggalkan sahabatt tercintaa di bumi Tarbiyahh di Sabak Bernam, kerna aku takutt tidakk mampu untuk membawa diri tanpa dia, namun ! Tanggapan ku jauhh sekali tersasar ! Allah telah menganugerahkn padaku Insan hebat seperti dirinyaa. Kalam Tahmid tidak pernah berhenti dari bibirku :) Alhamdulillah, ya Allah !

Melihat kan keindahan wajahnya, membuatkan ku sering mengingatiNya

Melihat kan seyumannya membuatkan aku sentiasa tenang, setenang air dilautan,

Bahkan aku merasai tenang-setenangnyaa.

Gelak-tawanya yg sentiasa mengisi kekosongan hidup

sertaa kalam Tazkirahh yang tiada henti menusuk di kalbu

Aku menyayangimu,

mencitaimu,

merinduimu,

kerana Allah :)

Pintaku cuma, Jika aku jatuh, tarikk aku kembali, jikaa ku rebah, papahku semulaa, jikaa ku jauh tersasar, bimbing aku kembali padaNya

Tiada yang lebih yang aku pinta, cumaa itu sahaja.

Akhir kalam,

UHIBBUKIFILLAH, bintang terindah :)
 
 
 
Teruslah pimpin tanganku menuju Jannah, bintang :) 

No comments:

Post a Comment